Grönt Kort/ Trasslig hög

Vid 5tiden så stack jag till Julia där hon och Sara väntade på mig för att sedan cykla vidare till stallet för Grönt kortkursen.

Idag gick vi igenom vad man ska göra innan tävlingsdagen och under den. Mycket lärorikt även om en del saker var för mig helt självklara. Typ att man gör iordning sin häst och klappar den efter ritten.
Men annars var det skoj ;D

Sedan så begav vi oss till Julia och hoppade studsmatta vilket ledde till att vi hela tiden fastnade i en trasslig hög varav ingen kom någon stans. Sen så hände det ju ibland så att jag tappade något och gensat var där två gamar och norpade till sig det. Så nu har någon av dem min mobil eftersom jag glömde att ta tbx den  igen. Höll också på att bli av med 20kr (OMG) men dem fick efter mycket kämpande tag på.

Just nu sitter jag och funderar på varför TV:n inte visar mitt favoritprogram. Istället för Navy CIS så visas nu 2 1/2 män :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0