Häst är bäst

Red lektion idag vilket gick relativt bra. Vi red i gräspaddocken så jag hade lite svårigheter med att få Arielle att fokusera på arbetet istället för allt annat.
Kännde även att jag stoppade upp trafiken lite emellanåt men förhoppningsvis så var det ingen som led allt för mycket.

Men jag var inte den enda. Som vanligt så var det vissa som inte lyssnade på vad Ingrid sa utan bara red som de trodde. Vi fick rida själva eftersom det var så mycket plats att vi inte borde krocka.

Hjälpte som vanligt till att fodra och snackade sedan lite med Ingrid om när jag ska rida igen gången som jag missade under min prao.



Frågade också om man fick rida lektionshäst på Skol-DM:et och hon sa att det kan man kanske få göra.
Så jag ska anmäla mig i skolan men så får vi se om jag faktist får/vill va med.


Ska hur eller hur rida igen imon 20.20 i Elitgruppen. Förhoppningsvis så får de inte backa allt för mycket men det borde gå bra, Ingrid vet att jag inte är nån elit-ryttare ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0