"Jag är inte här, jag är i kafeterian"

Café Paradise

Ja, så heter stället där jag spenderade större delen av dagen.
Var inte lika tråkigt som jag trodde det skulle va.

Snackade hästar större delen av dagen med de andra som var där.

Shit va många det är som köper mineralvatten egentligen. Lägga 5kr på äckligt vatten istället för vattnet från kranen som de inte behöver betala för. Sjukt egentligen. Det såldes mer vatten än jag trodde och då var det ändå inte någon rekorddag idag( ca 45 flaskor igår).


Käkade lunch snabbt och joinade sen mina polare när de tog sig ner till gympan på Viktoriavallen.

Kikade en stund när de sprang Joelsslingan och tog sedan cykeln upp till skolan igen för att fortsätta i kaféterian.

Var väl helt okej men jag hade hellre varit där på en onsdag för då hade jag sluppit en tyskalektion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0