Tjugonionde i fjärde tvåtusentio

Idag har en väldigt händelselös dag. Vi hade prov/omprov i matte. Mobbade oavsiktligt lärarstudenten för hans handstil och var på Grönt Kort-kurs i stallet.

Nu är det bara själva GK-proet kvar o sen så får man tävla :)
Fast man behöver ju en häst att tävla på också...


Anmälde mig även till Blåbärshoppninge den 13/5. Man fick tydligen bara anmäla sig till en runda.
Förut har man fått anmäla sig till 2 direkt. Inte bra tycker jag, mycket bättre om man kan hoppa två gånger så man kan prova en högre höjd om den innan funkar bra.
Hur eller hur så anmälde jag mig till 70cm med Sunny och det finns inte en chans att ja får hoppa 60 eller 80 också.
Nackdelen med en häst som är poppis.

Nu ska jag nog typ avsluta på datorn för kvällen för Elin blir lite irriterad när jag knapprar sent på kvällarn.

Men inte fasen ska man sova än inte, först blir det Navy CIS på 3:an vid 23.00

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0