Healty day

Liiite ironi i rubriken kanske.
Idag har man sovit länge. Av ren tristess. Finns ju liksom inget att göra på morgonen liksom.
Så jag har tvingat migsälv att sova ett par timmar till idag.
Mamma kom också in och drog ur telefonjacket ett en gång eftersom det åskade.

Mop har också varit i Kalmar för att hälsa på Leif men jag stannade hemma och tittade på Änglar och Demoner ist.
Kollade även en stund på TV men då kom det en sjuhelvetes-åsksmäll och så jag drog ur överallt och tittade sedan på filmen dåva. Fast det var typ redan försent, åskan hade än en gång slagit ut vårt modem totalt.
Thank god att det finns mobiltbredband.

Sitter nu å tjockar mig med en kebab á la Viva från baroness.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0