il rubriko

asså jag pallar inte skriva ut allt vi gjorde i tyskland så vill ni veta får ni fråga irl.
dock kan jag säga att vi såg en massa majs......
och kor.

Idag har man varit i risse och ridit igång hästar(precis som igår, och dagen innan det).
Fick rida på Beatrice, vilket gick väldigt bra om jag får säga det själv.
Delade även Hilma med Sara vilket var som att försöka jobba en sten i form.
Inte sara utan hilma asså, hon var überjobbig.

Sitter nu i grottan och är allmänt asocial, har tittat på ett antal avsnitt av NCIS och på halva Resident evil. Tröttnade mitt i filmen men ska nog börja titta igen.

När man ska plocka ut en paj ur en varm ugn så behöver man ju grytvantar/lappar. Det fanns inte tillräckligt många så jag plockade fram det första jag hittade i skåpet...
Finfin grytavante liksom, är det inte allas dröm att ha en sån här?

Kommentarer
Postat av: Sara

Delade även Hilma med Sara vilket var som att försöka jobba en sten i form.

Inte sara utan hilma asså



seriöst, asgarvet där xD

2010-08-12 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0