Mondag

Idag har man då ridit lektion igen. Jag gillar att rida lektion. Its fun.
Särskilt när man sitter på en pålle som är med på noterna och vill jobba med dig istället för mot dig.

Birk hade ett rätt köttigt sår precis över högerhoven så jag sa till att dem behövde ta en kik på det. Ingrid rengjorde det innan lektionen och jag fick springa med honom ute för att se om han var halt.
Det var han inte :D

Birk håller nog på å bli en av mina favvoriter. Ska nog börja hoppa honom och vem vet, kanske försöka mig på en liten dressyrtävling med honom. Nu tänker nog Elin att "usch, det här inlägget handlar ju bara om hästar. Bäst att gå vidare innan man dör av tristess."

Men jag ska nog avsluta inlägget så att Elin slipper plågas mer.

Kommentarer
Postat av: Elin

Varårå? Hästar är ju mitt favoritdjur ;)

2010-08-23 @ 23:09:33
URL: http://elinmeyer.blogg.se/
Postat av: olivia

Du e ju typ halvthästrädd :) typ för alla pållar över ponnyhöjd

2010-08-23 @ 23:15:22
URL: http://picad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0