Wind of changes

När vi börjar skolan igen så kommer de flesta nog att märka att jag förändrats lite under sommaren.
Eller egentligen inte förändrats, för jag har alltid varit sån. Det enda som saknats hela den här tiden är egentligen självförtroende.
När jag klippte snelugg i våras var det faktist ett väldigt stort steg för mig men nu när jag ser tillbaka på det så känns det som ingenting. Särskilt med tanke på vad jag nu tänker göra.


Är ni lite nyfikna nu? Funderar över vad för mystiskt jag hållt på med under sommaren?
Då är allt som det ska vara. Precis som Kissie vill få alla att fundera över vem hon träffar så vill jag få er att fundera på hur jag blivit annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0