Kall-stall-dag

Drog mig ut till Dunder idag för en barbacka tur i sjooogen.
Jättekul att alla vägar är plogade och med skidspår så att man inte kan rida på dem. FUCK.
Så då skulle jag rida den vanliga skogsstigen.
Det var ett stooort misstag. Dels syntes den inte. Sen så låg det ju en hel del träd över den som inte varit där innan. Och så var det tre miljoner fucking grenar överallt som jag var tvungen att rida igenom.

Var ganska snöiga när vi väl kom ut i sandtaget.
Frös så in i helvete och när jag kom hem så kunde jag knappt röra tårna på ett tag.

Fick i allafall skjuts till risse av papi. Halleluja!
Busmötet gick väl bra eller vad man ska säga. Jennie bjöd hem alla till sig imon.
Emma å ja kvällsfodrade även kraften till pållarna efter medan de andra fixade upp lappar till Tolkdagen som vi ska ha den 23:e Januari.

Nu ska jag plugga in lite nr i min mobil så...

...Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0