Nyårsafton..

är inget annat än en helt vanlig dag.
Under hela min barndom så har vi alltid firat nyårsafton och det har för mig varit en högtid.
Men iår bestämde jag mig för att inte fira (supa skallen av mig) med mina kompisar eller med någon annan för den delen.
Och nu har jag insett det vi alla egentligen vet. Det är inget speciellt med nyårsafton.
Den är bara speciell för att vi gör den speciell.

Så jaga inte den där absoluta fyllan, för den är inte speciell. Den kan du uppnå vilken dag som helst i veckan och du är fortfarande samma människa ( kanske några muterade hjärnceller mer ), känn inte heller stressen över att allt måste vara perfekt för dagen blir inte perfekt och speciell fören DU gör den speciell.

Carpe Diem! Fånga de ospeciella ögonblicken med släkt och vänner runt 12slaget och känn lugnet.
För det är då, och först Då de blir speciella.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt!

2010-12-31 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0