Trusted

Jennifer har get mig ansvar för Eddie några dagar så igår och idag har jag varit i Risse å fixat påsar och mockat.
Red honom även igår men idag fick han vila.

Imorgon ska Jag och den lilla kycklingen Emma dratta upp till Risse vid 7 för att fodra.
Vi har liksom lektionsjouren imon så vi kommer nog spendera större delen av dagen där.

På kvällen ska jag faktiskt vara hemma med Mollemupp. Hade flera ställen som jag hade kunnat vara på men jag kände inte för att fira nyår. Så jag skiter i det och håller hunden sällskap ist.

Kommentarer
Postat av: Flickjakel

Du ska vara snäll, annars får du ingen kladdkaka :o

2010-12-30 @ 21:36:03
URL: http://flickjakel.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0