I´m back!

Oh yeees !
Nu e man tillbaka från stugan där man har spenderat de två senaste dagarna med Matilda och Amanda.
Finns egentligen inte så mycket att berätta för er. Vi hade fett kul och tog ihäl en massa kryp XD

Fick dock en massa bett av blinningarna som svärmar runt sjön där.
Hade redan ett bett som "gone wrong" på ena armen så nu får vi se hur de andra betten blir.

Vi träffade också på en katt som hade en helt amasing teckning. Har aldrig sett en sån katt innan.

På tal om täckning(stavning?) så var jag den enda som hade stadig teckning i stugan. Dessutom så hade jag en del pengar på mobilen vilket gjorde min mobil PERFEKT att busringa med.
Till alla våra offer: Sorry........NOT!

Mohahaha!

Katten

Fast amanda tyckte inte lika mycket om katten efter att den börjat jaga en groda


Amanda posar, Eken gömmer sig.As usuall när kameran kommer fram



Vet att jag ser förjävlig ut men jag gillar den här bilden i alla fall

Gillar den här bilden så den kommer nog upp på fler ställen


Vet att vissa bilde nog skulle behöva redigeras lite men äsch, ni överlever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0