Montag

Brukar inte ta så mycket bilder, men idag har det blivit en del. En del får ni ta del av och andra får ni inte se.

Köpte nya skor. Tro det eller ej, men svart helt vanliga pups är kluriga att hitta. Iaf om man inte vill ha superspetsiga tår. Inhandlade på Skokällan för ändast 200kr(REA)



Var inte på humöt för att äta vid 1 som syrran gjorde så jag fixade lite eget käk runt 3.
Självklart blev det nudlar. Fast en Euroshopers som inte är lika goda som dessa.

Sa till mamma att vi skulle hitta det mest ologiska stället i hela affären, för där skulle vi säkert hitta is-teet.
Nåja, hittade inget is-te här men tyckte ändå att det var lite ologiskt med vanlijsås mitt bland frukt o grönt.


Som tack för att jag följde med mamma å handlade så fick jag en glass, som jag sedan toppade med en svensk jordgubbe. Inte för att det spelar nån roll varifrån dem kommer.



Tja, det var typ min dag i bilder. Borde kanske ta fler kort varje dag så kan jag låta dem berätt åt mig så blir det lite lättare att läsa bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0