Vita sand

Idag har man varit i Vita sand med syster och syster.
Solade och badade(ofc :D )
Men stack sen igen vid 3 eftersom jag skulle fixa ett nytt pass.
Mötte upp pappa i kalmar och fixade sedan passet utan problem.

Sedan körde vi vidare till baronen och köpte glass.
Gillar verkligen den glassbaren där. Finns så många smaker. Mjölkchokladen var dock inte så god.
Särskilt inte om man jämför med Kinder Äggsglassen som jag gjorde.

Gick runt lite i hamnen och tog tod kort med Jennys kamera. Vill också ha en systemkamera men jag fotar alldeles för lite och dåligt för att det skulle vara nödvändigt egentligen.

Åkte till Giraffen eftersom pappa hade bilen där. Kollade runt lite där då.
Vi var även inne en sväng på PM medans pappa kollade på Jula..
Efter det så åkte pappa hem men vi andra stannade kvar.
Elin köpte en klänning som jag ev ska låna(passar båda) på PM.
Sedan åkte vi ut å hämtade upp mamma och sedan åkte vi hem.

Har faktist tagit en del bilder idag. Dock inte med egen kamera så det kommer kanske inte upp här. Men annars så kan jag säkert låna ett par av syster1 eftersom det var hennes kamera.
Här kommer iaf en bild som Elin tog förra gången vi var i Vita sand:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0