Ändrade planer

Hade tänkt klippa ihop lite bilder på mina inköp idag men eftersom jag glömde det så får ni allt i en punktlista istället:

*Bikini
*Ridbyxor
*Gummigrej till sporrarna
*Sporremmar
*Ridvantar
*Glass
*Bussbiljett

Lägg märke till att det mesta inhandlades på Hööks och att vi gick dit från stan, i gassande sol.

Var ju som skrivet i Kalmar med Emmapemma. Min orginaltanke var då shoppa kläder men det blev mer shoppa hästgrejer och dregla-över-sånt-vi-vill-ha-men-inte-behöver- shopping

Är dock jävligt nöjd med bikinöverdelen. Underdelen var lite liten och nu kan jag inte byta så det får bli att köpa ett par andra. Har satt Elin att spana efter sånna jag vill ha på Lindex.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0