En jävligt onödig rubrik

Finns ju inte så mycket nytta med just den här rubriken eftersom jag bara ska berätta min förmiddag.
Efter att ha misslyckats med att sova i soffan så blev det att käka frukost istället.
Satte mig vid msn och gnällde/pratade med Eken.
Men sen så slängde jag ut hunden, tog ut ett par handdukar, mobilen, hemtelefonen och ett paket tuggummi.

Det blev till att sola ist. Lekte även lite med mobilens självutlösare.

 Lensade jordgubbslandet på dess röda guld när Matilda tyckte att vi skulle joina in till kalmar äventyrsbad.
Mandy var också med :)

Efter så körde vi(krille å guy) till Rasta för att käka. Fett gott var det även om jag dog lite över hur stor min hamburgare var.

Ps. Vattenproblemet berodde tydligen på nån stor läcka nånstans i Nybro så ingen vattengubbe behövdes. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0