Full koll- eller inte

Klev idag upp 6 för att kunna åka med jennifer till stallet vid 7. Ridskolehästarna hade gått ute hela natten och ville inte komma in för att få kraft och gå lektioner. Det tog en stund att få in dem.

Tog ut privathästarna som var lite småstirriga.  
Hade inte käkat nån frukost på morgonen(fanns inget att äta) så vid 10 så käkade jag frukost som bestod av spagetti och köttfärssås.

Seda<n så fanns det inte mycket kvara att göra. Sopade stallgången och mockade två boxar. Sen cyklade vi hem. Fast innan vi cyklade hem så gick jag runt med Eddie GräsklipparN Vicary så han fick beta lite. Imorgon så ska han börja sitt sommarbete en bit bort från stallet.

När jag kom hem så visade det sig att ingen märkt att jag var borta. De trodde att jag sov och ville inte väcka mig(brukar bli så tjurig då).
Trevligt. Ingen lägger märke till en. Känns jättebra.

Nu så ska vi tillbaka till stallet för att eftermocka ridskolestallet, fodra och ta in hästarna.
Sedan får vi se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vart hade du då gömt lappen, som talade om för dem att du var borta?

2010-06-12 @ 14:30:36
URL: http://quadrifolium.blogspot.com
Postat av: olivia

aaa det hade jag, men ändå. det borde ju faktist märkas :)

2010-06-12 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0