Kallt som fan

Drog till Linneasjön vid 6tiden med Dansken(Sara) och typ badade lite. Sarra gick i till midjan och jag slängde mig i - efter många tvekningar!

Satan va kallt det var. Höll på å dö så när jag äntligen doppat mig så la vi oss å solade ist på bryggan.

Hade väl legat där en stund när det kom två snubbar varav den ena tydligen svensk och den andra var från Irland.
Nyfikna jävlar var det. Den ena hade nog druckigt lite för det gick inte å höra vad han sa.
Irländaren försökt sig även på lite svenska. Hyffsat uttal faktist.

Sen gick de vidare å snackade med en tjej som satt i gräset och sara å jag drog hem. Bytte cyklarna mot en Molle och sen så gick jag med henne hem.

Kom hem, och när mamma ser så pekar hon på mig och har en sånd där blick som riktigt säger :vad har du gjort nu då? TRodde hon menade mina shorts som jag badat i men det var tydligen de sista spåren efter helgen som hon inte tyckte om.
Så jag passade på att skrubba bort dem när jag duschade och satte mig sedan i grottan för att titta på tv en timme.


Kommer inte in på msn heller så jag typ dör lite just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0