Kalmar

Blä på att ingen joinade mig till kalmar och blä på att jag inte fick mer tid. Hade behövt typ 2h till för att kunna gå igenom modehuset riktigt.
Men på plus-sidan så hittade jag mycket nice. Stod å dreglade väldigt länge inne på cubus. Hittade så mycket fint men sen så passade inte allt , vilket egentligen var bra för annars hade jag nog inte haft några pengar kvar.

Köpte iaf ett par svarta leggins, en svart tröja och guldiga smycken.

Var en halvtimme inne på Cubus.

Sen drog man vidare till skopunkten och spenderade typ 20 min där inne eller nått.
Det blev fler skoaffärer men hittade ingeting där heller.

Får se  om man åker tillbaka till Modehuset på fredag när vi ska till kalmar med klassen och äta.
Hann ju liksom inte igenom hela stället så.


Nu ska jag nog läsa lite. Eller typ sova en stund.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hade du väntat tills idag hade jag kunnat joina. Måste in å hämta mitt pass...

2010-06-03 @ 10:19:19
URL: http://quadrifolium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0