Montag

Blääh! Upptäckte imorse exakt hur bränd jag blivit. Hade ju inte smörjt in mig igår så solen tog ju som fan!
ar värsta ränderna i nyllet efter glasögonen. Får sola bort dem när rodnaden har gått ner.

Idag så har det väl varit rätt chill.
Brandkåren hade en brandövning i skolan så vi slapp halva svenskan.
Men de fick typ avbryta den eller nått för de fick ett riktigt larm.

Tomas dök inte upp till bilden så alla fick gå efter en stund.
Och jag som låst in mig i datasalen i onödan då.

Sen vid 1 så gick alla till mediateket för att fylla i två enkäter. Alla som inte kunde sitt gammla lösenord fick ett nytt till sitt inlogg: badbyxor

Vem är det egentligen som sitter och hittar på dem? Kan det vara Pelle kanske, eller nån annan cooling.

SET-enkäten var ju lite kul. Vi har ju inte ens SET, vilket är jävligt bra. Sen å var det en matte-enkät. Jag gillar för dete det är bara detatt jag tappar fokus när det sitter nån bredvid mig. Äveom den personen jobbar stenhårt.

Hemkunskapen var det städning och fika som gällde.

Det regnade när jag stack hem så jag fick faktist skjuts till risse idag.
Vi lekte vilket är sjukt kul. Fick för ovanlighets skull inte Sunny vilket jag tror beror på att jag har för roligt. På tillbaka vägen så eldar man på som fan, sen så var Birk inte helt med på noterna.
Han var genomblöt där gummit legat. Skyndade mig in till BUS-mötet men missade endå hela.

Anmälde mig till blåbärshoppningen på Sunny(inga odds på det) och fick reda på att de flytta fram dressyren till den 18:e.
Måste lära mig LC:1 snart. Det är ju inte så långt kvar.

Snackade en stund medJenna efter lektionen och självklart så hjälp jag Ingrid att fodra kraften.

Nu så har Elin fixat lite på min blogg så nu är det typ bara ett par detaljer kvar innan jag är helt nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0