Sammanfattning

Ni får trots allt en liten uppdate om vad som hänt de senaste dagarna:
Tors/Fre
Kollade på Bring It On-filmerna på internet.
Kvaliten är ju diskuterbar. Vissa var faktist rätt bra medan vissa inte gick att titta på. Men då klicka man sig bara in till en annan sida.

Fredag:
Kollade på en film innan vi stack till "Gropen" för att fira. Eller asså, vi var inte i gropen men nästan :P
Vi tog med Molle för vi tänkte att "det blir nog inga problem, alla hundarna där är ju hanar". Hehe, hela kvällen gick utan att Molle och Zach kunde komma överens om vem som var boss.
Det fulaste var ju att Molle blev nertryckt men ändå inte gav upp.
Men de bet aldrig varandra, de bara snappade i luften efter varandra.

Lill-kusin Albin sov sig igenom alla bråken även när de började under bordet.

I det årliga lotteriet så vann jag en kasse, en påse klämmor och disksvampar.
Pappa vann en osthyvel och mamma en glasskål.

Lördag:
Kollade på The fast and the furious + 2fast and 2furious + the fast and the furious: tokyo drift.
Det finns en till som jag ev ska kolla på idag.
De filmerna var nog det enda jag gjorde igår. Förutom fb då.

Söndag:
Jaha, idag kände jag inte för att vara särskilt social så jag dissade både familjen som stack till orrefors hotel eller nått, och Emmispemmis som ville bada.
Sitter just nu och lyssnar på Space Cowboy. Får nog ta ut hunden snart också.

Kommentarer
Postat av: Elin

Spenderat hela dagen i 'grottan' eller?

2010-06-27 @ 15:14:38
URL: http://elinmeyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0