Söndag

Kom på att jag glömt skriva om min söndag. Lördagen var vi ju på barndop för Albin Olof Edvin Davidsson i Hällberga kyrka. Finns mer om det på mina systrars bloggar.

Söndage började med att man vaknade första gången vid typ 06.40 men sen så klev man inte upp fören typ 07.10 ändå. Hatar flingor! men hittade inget annat så jag hade ju inget val.
Cyklade till stallet och var väl där runt 07.45. Då blev det att leta upp godiset som man skulle sälja.

Sen vi 9 så joinade Julla och vi satt väl i den holken ett tag. Sen så kom Ulle å ville att vi skulle stå på banan istället och låta ett par småtjejer sköta kiosken.

Så vi var typ hindervakter vilket gick rätt bra. Julle var tvungen att sticka vid 1 eftersom hon skulle firas hemma. Men jag var kvar och fick istället sällskap av en tjej som heter Elin.
Under dagen så knäkte ekipagen en grind och en planka + att två hästar tappade varsin sko!
Har faktist aldrig varit med om att sko trillat av så under en ritt.

Stack hem vid 3-tiden och hade då brännt mig rejält på axlana och nacken. Så det har varit att smöja med hudlotion och duschcreme i samma serie nu idag och igår eftermiddag.

Resten av kvällen spenderade man d att oja sig över sin brända hud och försöka/misslyckas med att fixa om bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0