Tisdag

Skoldagen började med att vi skulle städa. Var det nån elev som städade då? Nae.

Sedan kollade vi på en komedi som Fredrik hade valt. Förra året fick vi välja men jag tror inte att lärarna uppskattade vårat val( American Pie : Beta house).

Käkade pannkakor i matsalen och vissa nutheads gjorde så att lärarna fick reda på att några planerade ett matkrig i matsalen. Så vad jag vet så blev det inget matkrig.

Hippopoteamus hette vårt lag som bestod av mig, matilda, malin och sanna. Malin och sanna går i 7c tror jag.
Måste säga att jag var den klart bästa spelaren med min fantastiska servar.
Trots detta så förlorade vi - stort.

Det regnade visserligen under dagen men det var inte fören typ halv 3 som det drog igång redit.
Fy fan va det regnade ett tag. Så vi fick gå hem för det fanns ju liksom inte plats för alla under den lilla presening som de spänt upp.

Så jag cyklade hem, utan jacka medan regnet öste ner.

Kul. Eller inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0