Medryttarhäst sökes


Är 15 år gammal och har ridit i 4 år. Rider på Nybro rk och brukar vara med på deras träningstävlingar, på en av lektionshästarna och hoppar då runt 70cm. Rider både d-ponny och stor häst eftersom jag inte är så lång, men ändå har rätt bestämda skänklar när jag vill :) Ser helst att det går att cykla eller åka buss till hästen så jag blir mer flexibel. Ser mockning, ryktning och uppmätning av foder som nånting som tillhör att vara medryttare och gör självklart detta när jag har hästen. Kan också tänka mig att jobba lite i stallet hellre än att betala mycket. Låter det intressant eller om ni har några frågor så kan ni väl maila: [email protected]

Vad tycker ni? Känner ni nån som vill ha en medryttare så kan de väl maila mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0