Onsdaggggg

Killarna verkadee få nytt slags ryck på matrasten för både killarna i min klass och de i A+B hade några slags brottnings/kittlings attacker på varandra.
Stackars Kalle hamnade upp och ner i luften. Robin som är lite mer biff än honom vände på honom men släppte ner honom igen.

Satt mest och klistrade upp fakta "snuttar" på papper under tyskalektionen. Håller ju på med ett arbete om Niedersachsen som inte ska in fören efter sommarlovet. Asså vi skainte göra det under sommarlovet, tror jag inte iaf,  utan vi ska få tid efter lovet att göra färdigt inför redovisningen.

På stöket så typ garnerade vi tårtor som vi sedan skulle äta. Men det var typ 5 tårtor som var sjukt mättande så trorts att man tog pyttebitar så orkade man bara en runda.
När jag gick så var det apmycket tårta kvar så jag vet inte vad de ska göra med resterna.
Måste ärligt säga att mitt köks Special Schwartzwald-tårta var godast.


När man skulle hem så hade typ en drake skitit på min cykel. Eller så var det en massa fåglar.
Hur eller hur så fick jag cykla stående hela vägen hem. Brukar ju inte göra det så det var sjukt jobbigt. Kände hur jag använde musklerna i vaderna och underarmarna.
När pappa kommer så ska koppla in högtrycktvätten och typ blåsta bort det. Fett nice.


Ps. Det kommer nog snart bilder på tårtorna. Måste bara lägga in dem på datorn först.Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0