Utvärdering

NO:n var chill. Fredrik hade betygssnack med folket så ingen jobbade utan alla bara satt å snackade.
Gympan var hur seg som helst. Vi fick välja själva vad vi ville göra och det slutade med att de flesta spelade fotboll eller sprang.
Härligt!

Så jag bara satt på en bänk och frös. Dessutom så sved axeln och myggorna tuggade på mig. Skitkul -.-
Men fick nog och gick därifrån en stund innan lektionen slutade. Tror inte ens att Magnus märkte att jag försvann.
Gick till sporthallen och satte mig i bastun som var perfekt varm.
Så där satt jag, nästan somnade gjorde jag också innan de andra kom.

Slöjden var sjukt chill. Fick reda på att fick MVG. Fett nice asså. Jag gillar ju inte ens syslöjd. Hade mycket hellre haft träslöjd men det finns ju inte plats så det funkar ju inte.

Bilden var knepig. Hamnade mitt i ett tjabb mellan två pers och finns ju inte mycket man kan göra. Håll med den ena eller var tyst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0