Asocial eller vaddå?

Vaknade vid 9 av att mop ropade på mig och gick faktist ner för att käka frukost.
Sen återvände jag till grottan för att sova en stund till.
Men man kan ju inte sova hela dagen så jag började läsa istället.

Har alltså en riktig slapp-dag idag, en såndär dag när man helt enkelt inte gör nånting vettigt. Möjligtvis att man sätter sig vid TV:n/datorn när det börjar mörkna.
Det är knappt att man svarar i hemtelefonen när den ringer(mobilen svara man alltid i om man kan).

Sitter just nu och käkar upp de goda bitarna i skålen med marknadsgodis och funderar ut vad jag ska skriva.

Ska nog återvända till grottan snart och överväger att ta med mig den bärbara eftersom jag tycker att pappa klarar sig med mini-datorn när han bara ska lyssna på musik.

Han satte igång cd-spelaren så det är nog frittfram till mamma kommer hem.

Adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0