Change of plans

Hela dagen har hon tjatat - för det är väl det som man gör när man hela tiden påpekar att det finns alternativ.

Först Elins studentklänning och sedan den jag hade på skolavslutningen förra sommaren. Bara för att hon tycker att den jag skulle ha från början var för mörk och kort. Att den är kort har hon kanske rätt i men vem fan bryr sig om man har en ljus eller mörk klänning när man har vita leggins och vit kofta?

Aja, blev iaf övertalad att prova Elins klänning och den rosa för att jämföra. Mamma och Jenny tyckte den rosa först men ändrade sig sen till den vita. Elin däremot såg bara den vita och såg lite skeptisk ut när jag provade den.

Hur eller hur så blev det tillslut Elins vita som är sjukt snygg!!

Så det blir vitklänning med svart band, svarta skor, vit kofta och inga leggins imon.
Det sista är jag lite fundersam över, mina ben är inte de snyggaste och jag gillar strumpbyxor ungefär lika mycket som jag gillar plastfolie.

Imon blir det att måla naglarna på morgonen för mamma låter inte mig öppna paketet med halsbandet från Karin så att jag ev kan matcha ihop det med naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0