Danstema

Har lyssnat på allt gnäll över den här jädra dansdagen i både måndags och tisdags från olika håll och sen när vi skulle ha vanliga lektioner igen så tyckte väl de flesta att det inte varit så farligt.
Jag gillar att dansa, är igen höjdare men ändå.
Försöker iaf.
Det är ju faktist en del av idrottsbetyget också ;)

Foxtrot och Bugg stod å schemat.
Kunde faktist hålla takten i foxtroten så länge ingen förvirrade mig.
Buggen gick bättre.
Den är enklare sålänge man håller sig till de snurrarna som man får lära sig i skolan.

Niklas förvirrade mig genom att snurra runt mig så jag höll på att trilla. Smidig som ett kylskåp är man.
Trillade inte iaf även om det mycket väl hade kunnat bli så om Nicke inte varit så bra på att dansa.

Den fulingen hade tydligen dansat innan, vilket jag inte hade en aning om.

Shit, vad  lång tid det tar att skriva när koncentrationen är splittrad. Har typ tagit 15-20 min att skriva det här inlägget, delvis beroende på annat men också för att jag inte vetat vad jag skulle skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0