Lördag

Känns som om man bara ätit och sovit idag. Helt ute och cyklar är man nog inte. Har ju spenderat större delen av dagen i grottan.

Kvällen spenderades framför TV:n med lite chips och vindruvor. Det blev även en cider från mamma.
Fatta min förvåning när jag kom ner, ser en cider på min plats och mamma sen säger att den är till mig.

Kikar på Äventyraren Thomas Crown.
Rätt bra faktist, fast jag känner mig jävligt trött nu så frågan är om jag ens tittar klart på den.

Imon blir det att försöka få tag i lite papper från skolan. Vi har prov på Utvandrarna på måndag men jag glömde anteckningarna i skolan så jag kan inte öva som det ser ut nu. Fuuck!!!

Försökte förbättra bilden lite men kameran är så dålig när det är mörkt att det knappt var lönt att ens lägga upp den fixade bilden som miniatyr här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0