Men att uppdatera direkt!

Typ alla inläggen den här veckan har kommit en eller flera dagar försent. Skärpning Viva!
Här kommer iaf en kortis om min onsdag:

Bakade muffins och lekte med marzipan på stöket. Ja ni hörde rätt, marzipan-hataren Nr 1 har gjort marzipan figurer. Började med en gris som faktist blev rätt söt och fortsatte sedan med en "kyckling", en orm och en biljardboll.

Sedan blev att stressa bort till stationen och hoppa på tåget till kalmar med Elin. Vi kollade runt men hittade inte så mycket. Dessutom så hade en viss person glömt att fylla på mitt kort vilket jag trodde hon hade gjort. Aja baja!

Köpte iaf ett par jeans. Likadana som dem jag gjorde om till shorts.Exakt likadana förutom att dessa inte har några extra hål.

Imon kommer nog ett inlägg om dagens händelser för jag vet inte vad jag ska skriva just nu.
                                                                 Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0