Reklam is the shit!

Haha såg just en glassreklam som var rätt skum. Skulle kunna förklara hela reklamen men nöjjer mig istället med att visa klippet.


Funderar faktist på att sticka å se om de har den på statoil eftersom mop aldrig ser till att vi har glass hemma, vilket är ett krav from April.

Annars har det varit rätt chill idag.
Inte mycket i skolan annat än att jag försov mig så mamma fick väcka mig vid 8.
Hann nästan i tid vilket jag tycker är en bedrift.
Det var rätt fint väder så Molle fick vara ute tills nu eftersom jag tänkte kila iväg.

Update:
Det blev ingen Magnum Gold. Pappa hade köpt pizza och glass när han var och handlade så det kändes inte direkt nödvändigt.
Får se sen vad man hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0