Seeeg

Vet att jag har varit lite seg och inteuppdaterat bloggen på ett par dagar, men jag har helt enkelt inte orkat. Har varit så jädra trött på kvällarna så har typ gått å lagt mig tidigt(innan 12).
Men idag har jag laddat upp med socker så jag borde lyckas hålla mig vaken ett tag till.

Kan väl börja berätta om min söndag/födelsedag:

Fyllde då 15 i söndags vilket firades först av de boende i huset, MoP och EC(Cenny räknas till de boende för han är här så ofta).
Sedan blev det typ att städa( jag höll mig självklart undan) och så gick jag dödsrundan med Molle.

Sen på eftermiddagen/kvällen så kom släkten för att fira.
Vi käkade nån slags köttfärsrulle och så blev det rabarberkaka till efterrätt.

Här får ni en bild på en av mina presenter:


Annars så fick man ölglas(Dizzy Diamond), kläder, och pengar :D

Måndag:

Rätt vanlig dag, skola och stallet. Vi hoppade på ridlektioen och ska hoppa igen nästa gång om det är fint väder eftersom det då finns hinder på tävlingsbanan.

Hade Sunny Girl igen vilket jag är rätt glad för eftersom jag vill fortsätta rida henne medan jag
kan.
Förhoppningsvis kan jag rida henne nästa år också men det återstår att se.
Efter lektionen så fodrade jag hästarna kvällskraft med lite hjälp av Ida.
Sen var det bara att ringa mop och be dem hämta mig istallet eftersom det var en regn-dag(regn-dag=skjuts)
Annars så var måndagen chill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0