Söndag

Var sjukt trött när vi kom hem från stugan. Kanske inte så konstigt om man tänker på att vi rodde genom hela sjön som ligger vid stugan bara för att jag å Amanda var nyfikna på vad det var för gult område längst bort.

Tror inte att ni vill läsa om precis allt vi gjort under helgen men en del är ni säkert nyfikna på.¨
Vi spelade in en skräckfilm vid en övergiven stuga där Matilda var mördare och Amanda och jag var offer.
Det blev även en reklafilm för tandkräm och diverse filmer där vi ror förbi matilda som filmar.

Sen så försökte vi röka oss levande. Eller ja, kanske inte riktigt så men nästan. Allt som var med i stugan luktar extremt äckligt mycket rök och så råkade jag dessutom smälta mammas ena sko som jag ställt på torka vid eldstaden.

Vi busringde även till people som inte direkt uppskattade det men ändå, vem gör det?

Var som sagt sjuuukt trött när jag kom hem så jag käkade en matlåda och slängde mig i soffan. Men framåt kvällen så blev man ju hungrig igen så då rotade man fram en kladdig tårtbotten som smakar typ som kladdkaka som man tjockade sig med.

Annars så tror jag inte att jag gjorde nått annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0