Beatrice

WaoWaoWao.
Det går typ bättre å bättre för varje gång jag rider henne. Eller asså jag har ridit lektion på henne två gånger i rad. + Att jag vat med å red igång henne i sommras men det räknas inte.
Hon var på bra humör idag och jag red bättre än vad jag brukar. Drev fram henne trots att hon redan gick snabbt för att sedan göra halvhalter och få henne att gå i ett-jag-kan-sitta-ner-för-att-det-går-så-sakta-tempo vilket var askalas!

Fick ofta höra att jag skulle räta på händerna vilket behövdes för de viker sig alltid innåt när jag rider. Ska börja rida med ett spö i nävarna vilket jag har hört ger bättre handställning.

Avslutar inlägget med Elins favoritord: Skänkelvikning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0