I survived!

Men det var på håret.
Klantade till det lite och han knappt värma upp Birk innan vi började hoppa. Men han var helpigg så för hans del gjorde det nog inget. Tog en för snabb/snäv sväng till oxern på framhoppningen så han drog i väg i världens bockserie. Han hoppade nästan in i Mystik som förskräckt bockade lite han också.
Numera måste man även ha väst när man är med på blåbärshoppningarna och det kommer senare gälla allt som involverar hoppning. Måste köpa en.
Så jag fick låna en helt ny av ridskolan.

Väl inne på banan skötte han sig fint, kanske lite snabbt men vägarna blev bra och vi tog oss runt felfritt.
Sedan tog Lydia över och hoppade även hon på 60 medan jag ledde Mystik.
Gick bra för henne med och sedan var det min tur igen på 70cm.
Felfritt.
Yeay!!

Så nu hänger det två rossetter till på min "wall of fame".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0