Matte-Elin

Skoldagen var okej. Elevens val var skit.
Har ju Datamatte (vi får välja vilken sorts matte).

Jag kan inte fatta hur jag har kunnat bli så dålig i matte och NO på inte ens ett halvår. Jag har gått från att ligga i framkant till att trilla långt efter och inte förstår någonting.
Fick i princip ett mentalt samanbrott när jag kom hem.

Skulle egentligen har ridit Dunder idag men Erika sa att jag inte bahövde för han kunde få en helt ledig dag.
Det behövde jag också. Så jag bad Elin att hjälpa mig att förstå och komma ifatt i matten.
Det tog tid! Och många förklaringar innan jag fick häng på hur det skulle vara.

Men jag är inte säker på att jag riktigt fått häng på det hela. Det får vi se imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0