Mysterymeeting

Mitt hemliga projekt gick bra. Fick det jag trodde bekräftat och fick även förhållningsorder om hur jag ska vi vidare nu. Inte en enda jäkel har frågat vad den hemliga grejen är. Jag är faktiskt lite besviken. Jag hoppades att åtminstonde någon av mina 7 läsare skulle undra.
Fast om man tänker på det så lär ju de som läser min blogg antingen vara släkt med mig, gå i min klass eller hamnat här av misstag således ger blanka fan i vad jag skriver.

Men då blir ju såklart följdfrågan att vilka  läser egentligen den här? Jag vill att just du, ja just det, Du, skriver för o efternamn i en kommentar eller säger det till moi irl så att jag får svar på min fråga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din mamma läser detta

2010-11-23 @ 07:27:51
Postat av: Flickjakel

jag, världens bästa emma läser detta ;D

Hihi, vad var det dååå?



jag ha inte läst din blogg sen söndags typ :O

2010-11-23 @ 11:19:50
URL: http://flickjakel.devote.se/
Postat av: Jenny

Din syster som var med på det hemliga mötet läser.

2010-11-23 @ 12:13:04
URL: http://quadrifolium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0