Picad goes sad goes mad goes sockerkick

Så var det lite idag.Fick sån jävla lust att kika på en film så jag drattar runt på de vanliga streamsidorna OCH SÅ FINNS DEN INTE!
Himmelochpannkaka. Som bäddat för ett raseriutbrott.
Ellar ja, den finns ju men då måste man vara berädd på eventualiteten att kontot kan länsas på kuppen. På vissa av sidorna var man ju tvungen att skriva in sitt creditkortsnr. Hehe det skippar vi nog.
Kollade tillomed om den fanns på tattarholkenVoddler men som alltid så har de inte filmerna som man vill se.
Egentligen är den ingen superfilm men jag VILLE JU SE DEN. Var så illa att jag tillomed övervägde att pallra mig upp till stan och kolla om de hade den på videobutiken.
Då har det gått långt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0