0-negativ

Idag har det skett en oerhört spänande sak. Klassen har fått kolla vad de tillhör för blodgrupp.
Någon som vi frågat efter men som Fredrik sagt att man inte fick göra i skolan.
Men det fick man tydligen så det har vi gjort idag.

Min självbevarelsebedrift är tydligen såpass stark att jag inte kan sticka migsjälv heller utan jag fick ta Julia till hjälp. Blodet forsade ur mitt finger alla runt omkringa var helt täckta av blod efteråt.

Eller inte. Det jobbigaste var faktist och få ur dropparna ur fingret. Som man fick pressa för att få fram de tre droppar som behövdes! Så man klämde ut dem på en lite glasbit och sedan hällde Kajsa nått jox i dem och beroende på vad som hände så bestämdes det vilken grupp man tillhörde.


Dock visste jag redan att jag var 0negativ eftersom mop är det och allt annat hade varit jävligt skumt ^^

Bilden är från en blogg som hade fått den från google och som jag sen har fixat till en aning. Visste ser blodet realistiskt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0