God Morgon

Sitter som vanligt här och käkar min gröt. Mums!
Eller inte. Den är oerhört tråkig.

Men det finns ju annat som kan lysa upp denna onsdag.
Vad sägs om att det är en väldigt kort skoldag.
Och att jag efter dens slut ska ut till Dunder för en ridtur i skogen. Idag ska vi nog jobba lite mer och utforska ännu mer av skogen.
Erica har ju visat mig endel men jag har ju så dåligt minne så jag kommer ju inte ihåg hälften.
På söndag så ska nog Emma följa med ut och hålla lektion i paddocken. Vi ska flytta runt lite tunnor och sånt så vi får en fyrkantig bana och sen blir det att rida lite dresyyr.Något som Dunder inte uppskattar vad jag vet.
Men det ska vi nog kunna ändra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0