Hemmakväll

Råkade typ somna när jag läste idag. Vaknade några timmar senare och fick PANIK.
Trodde klockan var 4 imon. Alltså att det var söndag.
Så jag rusade ner och bara sheet!
Fast sen påpekade EC att det fortfarande var lördag och undrade om jag hade sovit.
Skillat!

Så jag sov ett par timmar till, tills vi skulle käka. Panerad rödspätta med potatis och remouladsås från Baroness.
Asgott!

Sitter just nu och kikar på Galleri Gustavsson.
En film med det bästa av Robert Gustavsson från 1985 till 2010.
Helt okej. Vissa klipp är ju roligare än andra men det är ju så det är.
Överlag kul.


Kommentarer
Postat av: Flickjakel

OLGA, jag har återigen joinat bloggvärlden, så du vet :D PUSS !

2010-10-26 @ 15:50:05
URL: http://flickjakel.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0