Hilma

Min stock har blivit en kvist :)

Hilmut var på riktigt bra humör idag. Någon måste ha smugit ner raketfoder i hennes käk.
Vissa pållar blir ju griniga när de sätter vinterpäls men kom kanske blir happy då?
Udda pålla är det iaf ;P

Nog om det. Ni måste ju få veta vad vi gjorde idag.
Serpentinbågar kort och gott. Börja med att skritta över medellinjen och slutade med att vi gjorde 10m volt vid spåret och halt vid medellinjen. Detta gjordes förövrigt i trav.
Förutom att jag klantade till det emellanåt så var det ganska chill.
När hästen är på humör och inte kämpar emot är allt så mycket lättare/roligare.


Känns kanske som om jag typ skryter nu men jag ÄR nöjd med lektionen och det borde jag väl få va?
Inte för att någon sagt något men,
jag vet att ni tänker det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0