Nightmare

Mamma måste ju egentligen vara en försäljares mardröm.

* Det går inte att lura henne.
* Hon har fördelaktiga abonemang
* Kommer med jobbiga frågor
* Får försäljaren att känna sig okunnig

Mamma måste helt enkelt vara a pain in the as.
Det märktes faktist att försäljaren tyckte att alla frågor var lite jobbiga. Eller så var hon bara trött på att behöva avlarma hela tiden.

En annan kul grej var ju också att jag specifikt frågade om det gick att använda penna på HuaweiN även om det inte följde med någon.
Nej sa hon först men provade sedan att "knacka" med sitt larmkort och det funkade.
Sedan när jag kom hem och skulle sätta i batteriet - vad tror ni jag upptäcker då?
En penna.

Inte så konstigt att det funkade utan fingrar när det var med en penna


Vi köpte även till ett skärmskydd till iphone som vi har klippt till och klistrat fast över skyddsplasten.
Jag har alltså skydd över skyddet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0