Ny mobil

Tog tåget till kalmar idag. Jag skulle kolla in butikerna där först själv och sen möta upp mamma för att kolla på ny mobil.


Cyklade upp till stationen. Mötte upp pappa för att ge honom en grej, insåg att jag glömt plånboken hemma så han fick köpa biljett i holken åt mig. I biljettkön var det en mamma som undrade om vi kunde fixa biljett åt hennes dotter också(dottern skulle åka själv) eftersom det ändå inte kostnar oss nått och tåget hade kommit.
Iinga problem så jag åker in till kalmar med lilla linnea och lämnar sedan av henne hos farmor på perrongen innan jag drar vidare mot baronen.

Visst är det väl typiskt att man, när man inte har några pengar, hittar asmycket som man vill prova?
Behövde inte våndas särskilt länge utan mötte upp mamma på parkeringen rätt snart och drog till Telenorbutiken.

Där var då den stora frågan: Vad vill jag ha.


Inte en jävla aning. Kändes som att jag inte är tillräckligt försiktig för en touch. Men candybarsen som finns är ju så jävla fula.

Efter mycket om och men så blev det iaf en Huawei U8110.
Med andra ord en touch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0