Onsdaq

Idag har det som alltid varit en chillig dag.
Tyskan var medelchill,
Musiken är alltid chill( hör till ämnet liksom),
SO:n var chillidill.
unchen var god.
Friskvården var tråkig men chill
och engelskan var chill.

Det enda som inte var chill var datormatten. Den lektionen pendlar mellan Jagfattaringet-jagfattarallt-internet.
Läraren märkte inte att det inte var så många som jobbade. Hur skulle han liksom? Alla försöker sitta långt bak och i kanten, vilket gör det i princip omöjligt att smyga upp bakom och överaska någon så då kan dem liksom inte klaga.

Fast jag tror att läraren upptäckte att jag inte jobbade vid ett tillfälle för då kom han och kollade hur långt jag kommit. Efter det jobbade jag resten av lektionen. Eller inte.
Nää men jag är faktist en av dem som jobbar mer och flyter runt mindre än andra så, jag har rättfärdigat det så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0