Måndag

Har varit/kommer vara lite dåligt med inlägg nu nån dag eftersom min dator buggar. Tänkte Cenny skulle fixa det men vet ju inte när han kommer nästa gång.

Marre försökte förklara hur jag skulle bli av med buggen men jag tappade henne efter "dubbelklicka på internetikonen..."

Annars flyter livet på. Birk dummade sig på hopplektionen och ville ta jävligt mycket snävare svängar än jag insisterade på. Följden av det blev att farten inte var på topp, något som jag annars vet inte hade varit några problem om vi hade varit överens om hur vi skulle hoppa.


SUCK ! Hade fixat iordning en jättefin paintbild här nu då hur hoppningen såg ut med ridvägar o allt.
           Men den här laggsidan klarade tydligen inte så här avancerade bilder.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad menar du med att den buggar?

2010-10-05 @ 17:08:44
URL: http://elinmeyer.blogg.se/
Postat av: olivia

mamma gjorde något och nu funkar det men annars så har jag ju förklarat typ 3 gånger och du har sagt att du fattar vad du menar alla gånger?

2010-10-05 @ 22:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0