Har jag råkat ladda ner en förkylning?

När jag övertog Jennys dator så bestämde jag mig för att fixa ner den senaste verisionen av internet explorer.
Är det möjligt att jag har fått med en förkylning på köpet?

Har ont i halsen så jag har överdoserat halstabletter hela dagen och tyckt synd om  mig själv.
Köpte dem på statoil imorse där kassörskan stirra ut mig som om hon trodde att jag skulle slita fram en bomb eller nått.
Väldigt obehagligt faktist.

Måste även passa på att säga att jag verkligen gillar tangentbordet på den här datorn. Det känns rätt nice att skriva här för det klickar så mjukt.

Jag ska lätt skriva mitt tyskaarbete här!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, tangentbordet på min gamla dator gillade jag också. Det på den nya är kanon det också. Men är man själv stör man ju inte någon, men ändå.

2010-09-02 @ 22:33:03
URL: http://quadrifolium.blogspot.com
Postat av: olivia

nae, den är ju på mitt rum så det lär väl inte hända här heller :)

2010-09-03 @ 07:30:48
URL: http://picad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0