Modebloggare

När någon benämner sig själv som "modebloggare" känner jag absolut inte för att kolla in deras blogg.
Oftast är det bara en 15-16 åring som dagligen tar outfit-bilder på sig själv. Det tycker jag är nice men inte tillräckligt för att man ska förtjäna att kalla sig modebloggare.

Nej, en modebloggare är en sån person som kan trenderna, gärna internationella trender och kan mixa ihop dem till bra sammansatta outfits.
Då menar jag inte bara typ ett par jeans och en tröja utan det ska vara det där lilla extra för att jag ska kalla nån för det.

Men för dig kanske outfit-bilder är nog för att kallas modebloggare. Och så får du tycka.
Men du ska veta att du har fel, för jag har alltid rätt.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0