När flitens lampa lyser

Dampadadaaaaamm!
Jag har faktist lagat mat idag.
Elin skrev ner tydliga instruktioner åt mig så det var inte särskilt jobbigt. Däreomt så glömmer jag alltid att ta tid på sakerna. Ris å korvgryta blev det iaf.

Jag har även brottats med en Matte A-bok idag. Har datamatte på Elevens val. Stefan Lindmark håller i det men misslyckades få mig, julia och amanda lindahl att förstå oss på talen.

Så jag tog hem boken och tvingade Elin att hjälpa mig. Det gick faktist mycket bättre, även om det tog en stund för henne också.  Särskilt som att boken var mycket ologisk och förutsatte att man kollade facit innan man räknade ut talen.

Senare blir det föräldramöte med pappsen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Blev maten bra? :D

2010-09-02 @ 01:26:55
URL: http://elinmeyer.blogg.se/
Postat av: olivia

aaa faktist. en smula starkt för min smak kanske, eller så kändes det bara starkt för att det var så varmt när jag åt

2010-09-02 @ 22:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0